Płaski brzuch w kilka tygodni – to możliwe!

Osiągnij płaski brzuch w kilka tygodni stosując się do poniższych porad.

Wiele osób marzy o smukłej sylwetce, chce mieć płaski brzuch…  Ty też? Znajdujesz się w odpowiednim miejscu! Dzisiaj pokażemy Ci, że to wcale nie takie trudne.
Próbowałaś/eś walczyć już o szczupłą sylwetkę? Bez korzystnych wyników? Dzisiaj pokażemy, że wystarczy przejść na zdrowy tryb życia, bez głodówek.

Wcale nie musisz się katować, liczyć kalorii, stosować dziwnych diet. Szczupła sylwetka zobowiązuje do opracowania własnej metody odchudzania, sprawdzenia zdrowych nawyków na sobie, tego co na nas działa. Polecamy udać się do dietetyka, który nauczy was jak się dobrze odżywiać.

Jeśli jednak jesteś samoukiem, eksperymentuj uważnie! Trzeba pamiętać, że celem jest zawsze zdrowie, a nie tylko płaski brzuch. Nie spodziewaj się ekspresowych rezultatów, musisz się przyzwyczaić do zmiany żywienia.

Kilka prostych rzeczy aby osiągnąć płaski brzuch

Kontroluj co jesz. Czytaj etykiety na żywności i napojach, które kupujesz, to pozwoli Ci kontrolować Twoją nową, świetną dietę na płaski brzuch. Niedobre dla Twojego zdrowia są produkty z dużą ilością tłuszczu (w tym najbardziej z dużą ilością tłuszczów trans), cukru, fruktozy, sodu, co za tym idzie, unikaj żywności przetworzonej oraz zbyt słodzonej (np. słodkich, gazowanych napojów). Koniec z fast-foodami, to najgorsze co możesz zrobić swojemu organizmowi. Dieta na płaski brzuch nie może zawierać tuczących potraw, prawda? Nie smuć się, wspólnie znajdziemy zdrowe zamienniki Twoich ulubionych dań, które dostarczą Ci wszystkiego, czego potrzebuje Twój organizm.

Zbilansowana dieta to klucz. Co się pod tym kryje? W Twojej diecie powinny znaleźć się produkty z każdej grupy żywności: węglowodany, tłuszcze, białka. Niech w Twojej diecie znajdzie się więcej owoców, warzyw, produktów pełnoziarnistych i błonnika. Próbuj nowych kuchni, czegoś egzotycznego, nowatorskiego, wegetariańskiego. Dobrym sposobem jest modyfikowanie dań, np. więcej warzyw, a mniej makaronu czy ryżu. Tak naprawdę te wszystkie wskazówki są najlepszą dietą odchudzającą i do tego na całe życie!

Codzienny spacer zamiast siedzenia przy komputerze. Dzięki temu dotlenisz organizm, zrelaksujesz się, ale przede wszystkim zaczniesz zauważać zmiany w swojej sylwetce! Polecamy też jazdę na rowerze, możesz być też bardziej aktywny w domu. To nie tylko pomoże w walce o płaski brzuch, ale również dostaniesz zastrzyk energii i endorfin.

Regularny trening to – w połączeniu z dietą – kolejna cegiełka w walce o szczupłą sylwetkę. Polecamy połączenie treningu cardio (przyspiesza tętno i dzięki temu spala więcej kalorii i tłuszczu) z ćwiczeniami siłowymi (zwykłe przysiady, brzuszki, pompki). Jest wiele trenerów, którzy udostępniają swoje zestawy treningowe na internecie, co daje wam gotowe rozwiązania jak na tacy.

Mamy nadzieję, że powyższe wskazówki pozwolą wam na osiągnięcie szczupłej sylwetki i płaskiego brzucha. Bądźcie fit, dbajcie o siebie, a zauważycie świetne efekty prostej, a zarazem efektywnej diety odchudzającej.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.